Bu Blogda Ara

10 Mart 2018 Cumartesi

Merhaba

Bazen bahar bazen kış
Hayatın rutinindeki doğal akış olurum
Belki zamansız bir bakış
Şefkatle dokunurum gözlerimle
En olmayacak vakitlerde
Geceleyin hep gözlerine sokulurum
Ne bulurum bilmem ki içlerinde
İki ateş böceği gibi parlar dururlar
Gelip gelip avuçlarıma konarlar
Ne var sanki avuçlarımda?
Sıcak bile değiller ki
Beni boşver sen
Böylesi daha iyi
Kelimelerimiz buluşsun yeter
Yan yana gelsin sözcüklerimiz
Yana yana erisinler ve birbirlerine karışsınlar
Uykusuzluğumu kendi haline bırak
O da doğru yolu bulur bir gün
Bi tek ben iflah olmam
Öyle gibi geliyor
Şiire düşmek için bile epey geç bir saat
Uyanmak içinse fazla erken
Zamansızlıkta üstüme yoktur
Belki sahiden de zaman kavramım farklı bir boyuttadır, kim bilir?
Nereye giderse gitsin, yanında güneş götüren bir adam söylemişti bunu bana
Aydınlık günleri daim olsun
Kimsenin kimseye çıkarsız selam bile vermediği, yüzüne bile bakmadığı bi dünyada
Çıkarsız "merhaba"lar biriktiriyorum içimde ona
Ben mi bi yerlerde bi şeyleri yanlış yapıyorum
Yoksa insanlar mı bi tuhaf
Nasıl bu kadar umursamazlık içinde olabilirler
Ya da belki umursamaz görünme çabası içindeler
Ben de mi böyle davranmalıyım
Bu mu yani istedikleri
Hayatın altın kuralı filan mı bu
Ben böyle olmak istemiyorum
Kim ne düşünürse düşünsün
İçimden geldiği gibi olmak istiyorum
İnsanların 24 saat çalıştıkları işleri var
Çok önemli meşguliyetleri
"Merhaba" demeye bile vakitleri yok artık
Sen benim her zaman en fiyakalı "merhaba"larım, en candan "hoşgeldin"lerim, en meraklı "nasılsın"larımsın
Her dem öyle kal...

04.02.2018


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder