Bu Blogda Ara

21 Ocak 2014 Salı

SEVMELER GEREK

Anladım artık, bu gece bana uyku yok
Şairliğim tuttu yine
Odanın içinde ışık var ama
Ben yüreğimin zifir-i karanlığındayım
Göz gözü görmüyor
Kayboluyorum
Yüreğim ne olur doğru yolu göster bana
Kaybolmama izin verme
Ezdirme kendini sakın kimseye
Hor görme, hor görülme
Zalimlere aman verme
Yeri geldiğinde küçücük bir çakıl
Yeri geldiğinde devasa bir akıl
Zalimlerin ayağına takıl
Geçit verme ey yürek
Sana dinmeyen yağmurlar gerek
Erik yeşili mucizeler gerek sana
Kıyılar sana göre değil, anla
Sana derin ummanlar gerek
Her dem bahar dalı gözleri gerek
Muzip, manidar, destansı sözleri gerek
Ölçüsüz sevmeler gerek sana...


3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Hititbet Giris
    http://hititbetgiris.com/

    cidden yazılarınızı beğenerek okuyoruz teşekkürler hititbet giriş iyi günler diler..

    YanıtlaSil